loading...

کسب وکار

بازدید : 40
پنجشنبه 2 شهريور 1402 زمان : 23:38

گچبری ساده
افراد مختلف ممکن است گچبری و گچ کاری را در طراحی خانه یکسان بدانند و تفاوت این دو را درک نکنند. این مشکل ممکن است به دلیل گچ مورد استفاده در گچبری و گچ کاری باشد.

اما باید بدانید که روکشی که به آن سفید کاری نیز می گویند، پوششی است که برای سفیدکردن فضای داخلی استفاده می شود که بعد از مرحله روکش استفاده می شود.

گچبری که برای تزیین نهایی فضای داخلی بنا به کار می رود، آخرین مرحله گچ بری را تشکیل می دهد. گچبری حرفه ای برای زیباسازی فضای داخلی ساختمان بعد از گچ کاری استفاده می کنند و اکثر گچ بری ها هم گچ کاری می کنند اما واقعیت این است که هر گچ کاری لزوماً نمی تواند گچبر باشد. زیرا نیاز به سالها تخصص و مهارت دارد. گچبری پرشین انواع طرح‌های مختلف گچبری ساده را بر اساس سلیقه مشتریان به بهترین نحوه اجرا می‌کند.

در زمینه گچبری می توانید از سبک ها و روش های مختلفی از ساده تا حرفه ای بهره مند شوید که در آن نقش های گل و برگ و گرد بودن سقف دور لوستر و ... که در طراحی داخلی پرطرفدار است. دکوراسیون، می تواند در این سبک ها استفاده شود. گچ استفاده و اعمال می شود. ترکیب هنر گچبری و معماری می تواند تحول عظیمی در ساختمان ها ایجاد کند. گچ در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. آثار باقی مانده از گذشته نشان از زیبایی این هنر دارد.

جلوه زیبای خانه با گچ ساده
گچ ایده بسیار خوبی برای دکوراسیون داخلی است، شما می توانید طرح های زیبا و منحصر به فردی برای خانه خود ایجاد کنید. تصور کنید دیوار خانه شما با طراحی منحصر به فرد چگونه به نظر می رسد؟ با طراحی های شگفت انگیز، مکان مناسبی برای شما خواهد بود که احساس کنید در خانه خود هستید. کاخ های فرانسوی از گچبری های شگفت انگیزی استفاده می کردند که ناخودآگاه شما را بی زبان می کند. خوشبختانه می توان از گچ در اتاق نشیمن، حمام، راهرو، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو ورودی و ... استفاده کرد.

گچ ساده قاب که در واقع همان قاب است یا گچ ساده دور لوستر که یک گرد ساده در سقف است یا گچ ساده گلو که به آن گچ اتوبوسی نیز می گویند و ... از گچ کاری ساده. نقاشی ها هستند.

همچنین سایر سبک های گچ کاری با عناوین ساده، مدرن، کلاسیک، سلطنتی، لوکس و ... شامل سبک ها و حالت های مختلف گچبری می باشد که در صورت نیاز به گچ کاری سنگین در منزل از آنها استفاده می شود. به طور کلی ذائقه مردم در این زمان بیشتر به سمت سادگی است. این سادگی در دکوراسیون و سبک خانه ها نیز دیده می شود. این روزها از طرح های مینیمال و ساده برای زیباسازی منازل استفاده می شود و بهترین راه برای استفاده از این طرح های مینیمال و ساده اجرای آن ها بر روی گچ تخته است.

با این تفاسیر پیشنهاد می کنیم در خانه خود از گچ مدرن با سبکی ساده و کلاسیک استفاده کنید. بدون شک این طرح های ساده و مدرن خانه شما را جذاب و زیباتر می کند.

ارتباط بین طراحی داخلی و گچ کاری
امروزه بیش از گذشته در ساخت و بازسازی سازه ها از طراح داخلی استفاده می کنند. یک طراح داخلی با ایده های خلاقانه می تواند یک خانه معمولی را به خانه ای شیک، مدرن و زیبا تبدیل کند. یکی از پیشنهادات طراحان داخلی برای افزایش زیبایی و ایجاد تغییراتی در فضای خانه استفاده از گچ ساده است. افرادی که تحت عنوان طراح داخلی کار می کنند، طرح های بهتری را پیشنهاد می کنند که با سبک خانه شما همخوانی داشته باشد. به طور کلی از دکوراسیون های سنتی و شلوغ مانند گذشته استقبال نمی شود و دکوراسیون های ساده و مدرن جایگزین آن ها شده است.

استفاده از گچ بری ساده در دکوراسیون منزل مقرون به صرفه تر از سایر موارد برای زیباسازی دکوراسیون است. زیرا مواد مورد استفاده در گچ کاری همیشه در دسترس است و قیمت چندانی ندارد. با استفاده از الگوهای گچی ساده و با کمترین هزینه می توانید محیط منزل خود را به راحتی تغییر دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد گچ کاری این است که می توانید از الگوهای مختلف استفاده کنید و از رنگ های مختلف برای هماهنگی با دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. سپردن تولید پانل های گچی دکوراتیو به دست یک صنعتگر ماهر، پوشش های شما را ظریف تر، تمیزتر و زیباتر می کند. علاوه بر این، مشاوره گرفتن از یک طراح داخلی می تواند به شما در انتخاب طراحی مناسب کمک کند.

در چه مواردی از گچ ساده استفاده می شود؟
از گچ بری ساده می توان در طراحی قاب، پله، اتاق و آینه استفاده کرد. در ساختمان ها از گچ ساده به دلیل هزینه زیاد بیشتر از سایر سازه های گچی استفاده می شود. چیدمان لوستر ساده چه به صورت گچ کاری دستی و چه به صورت پیش ساخته دارای گردی ساده و طراحی کوچک است.

از گچ ساده دور پنجره ها استفاده کنید
در خانه های مدرن امروزی، پرده ها بیشتر خودنمایی می کنند و پنجره را تزئین می کنند. بنابراین با استفاده از یک گچ ساده دور پنجره می توانید زیبایی پنجره را دو چندان کنید و از پرده های کمتری استفاده کنید. پنجره های گچی را می توان به راحتی با پرده تزئین کرد و زیبایی خانه را افزایش داد. افزایش زیبایی پنجره به شما این امکان را می دهد که در طول روز پرده ها را ببندید و نور خورشید را به خانه خود راه دهید و در شب زیبایی آسمان را مشاهده کنید.

برای سقف اتاق کودک از گچ ساده استفاده کنید
دکوراسیون و زیبایی اتاق کودک بسیار مهم است. از آنجایی که کودکان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند، بنابراین باید اتاق خود را دوست داشته باشند. با استفاده از گچ ساده می‌توانید طرح‌های ساده و ارزانی برای شیک‌تر کردن اتاق کودکان و جلب توجه آن‌ها ایجاد کنید. الگوهای خلاقانه مختلفی وجود دارد که توجه کودک شما را به خود جلب می کند. در این میان می توان به الگوها و قاب های کودکانه مانند ابرها، خورشید، ستاره ها و حیوانات اشاره کرد که عموما مورد علاقه کودکان هستند.

نورپردازی با گچ کاری ساده در قسمت های مختلف خانه
نورپردازی در خانه ها بسیار مهم است. گاهی اوقات هنگام نورپردازی به دلیل استفاده از لامپ، لوستر و مهتابی از زیبایی سقف و دیوارها کاسته می شود. زیرا گاهی سیم ها، کابل ها و سایر اتصالات روشنایی نمایان هستند و جایی برای پنهان کردن آنها وجود ندارد. با یک گچ ساده می توانید به راحتی خانه را با احتیاط روشن کنید و با ترکیب نور و گچ می توانید زیبایی خانه را افزایش دهید. می توانید از گچ ساده و همچنین نورپردازی در فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید.

از گچ ساده برای فضاهای دیگر استفاده کنید
زیبایی خانه تنها به آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب مربوط نیست. بلکه خانه فضاهای دیگری دارد که شاید بی اهمیت به نظر برسند اما توجه به آنها می تواند زیبایی خانه شما را افزایش دهد. به عنوان مثال استفاده از گچ ساده روی پله ها، لبه جاکفشی، دور کمد دیواری و بالای ستون ها می تواند زیبایی منزل شما را افزایش دهد. فقط توجه داشته باشید که این طرح ها باید با دیگر طرح های گچی خانه همخوانی داشته باشند در غیر این صورت عدم هماهنگی طرح ها باعث به هم ریختگی و کاهش زیبایی خانه می شود. معمولاً افراد بیشتر به کلیات توجه می کنند و جزئیات را فراموش می کنند. به همین دلیل در بحث زیباسازی خانه به مهم ترین قسمت ها اهمیت می دهند و فضاهای دیگر را نادیده می گیرند و نادیده می گیرند که همین فضاهای ساده می تواند تاثیر زیادی در ظاهر خانه داشته باشد.

اگر احساس می کنید سبک گچبری خانه شما قدیمی است و باید آن را تغییر دهید، می توانید آن را با سبکی مدرن که دارای اشکال هندسی یا خطوط ساده است ترکیب کنید که به شما کمک می کند طرحی بین گچ کاری مدرن ایجاد کنید. و کلاسیک ایجاد کنید. می توانید از تکنیک ها و ابزارهای مدرن بهره ببرید. اگر در طراحی خانه خود گچبری قدیمی دارید، نیازی به حذف آن ندارید. برای جلوگیری از ترک خوردن، کافی است گچ جدید را روی گچ قدیمی با پرکننده مفصل مناسب بمالید.

چگونه می توانیم یک پوشش سقف ساده و شیک داشته باشیم؟
برای استفاده از گچ سقف می توان از گچ سبک مخفی و همچنین سقف کاذب، گچ یاروی دور سقف، دور لامپ های ساده یا سلطنتی، قاب های سقفی ساده، گل های گوشه سقفی استفاده کرد. طبق آنچه که همه ما می دانیم، گلویی قرار گرفته در اطراف سقف، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی خانه است. استفاده از گچ ساده در این اتاق ها نیز می تواند به سبک سقف و حتی خانه شما کمک کند. هنگام طراحی سقف باید چندین نکته را در نظر داشته باشید:

1. از طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید که باید با سقف خانه شما همخوانی داشته باشد.

2. در نظر گرفتن ارتفاع سقف از کف پذیرایی، چون تاثیر زیادی در فعالیت یا آرامش گچ کاری در منزل شما دارد.

3. برای ساکنین خانه باید نور کافی فراهم شود.

4. توجه داشته باشید که کارفرمای شما چه فکری می کند و چه سبکی از گچ کاری را می خواهد اجرا کند.

5. برای هماهنگی بیشتر به رنگ و طرح کف خانه توجه کنید

6. اجرای پانل های گچ بری را به استاد گچ کاری بسپارید تا از نتیجه جذاب تری بهره مند شوید.
طبق آنچه که همه ما می دانیم، گلویی قرار گرفته در اطراف سقف، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی خانه است.

برای اینکه به سقف خود دکوراسیونی شیک و چشم نواز بدهید، می توانید با گچ سبک مخفی بهترین طراحی را داشته باشید. مدل های نور مخفی با ابزار گچ کاری از پیش ساخته شده به راحتی قابل اجرا هستند. در طراحی تزیینی لوکس روی سقف باید از سبک پنهان استفاده کرد، می توانید خانه ای رویایی با چراغ های مخفی شیک داشته باشید.

قیمت گچبری
گچ بری امروزه نسبت به گذشته هنر پرطرفداری است و از این هنر زیبا در اکثر خانه ها استفاده می شود. قیمت گچ بری یکی از مهم ترین مواردی است که هر فردی در هنگام سفارش به آن توجه می کند تا بتواند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد، اطلاعات قیمت را به دست آورد و مراحل ساخت را تکمیل کند. قیمت گچ بری به عوامل مختلفی از جمله وسعت کار، نوع طرح، دستمزد استادکار گچ کاری و مصالح مورد نیاز بستگی دارد. هرچه الگوهای گچ بری رنگارنگ تر و پربارتر باشند، قیمت آنها بیشتر است. زیرا طرح های بارگذاری شده نیاز به ظرافت بیشتری دارند و در بازه زمانی طولانی تری تکمیل می شوند. از طرفی مدل های ساده ای نیز وجود دارد. به طور کلی طرح های ساده گچبری در زمان کمتری ساخته می شوند و اجرای آن بر روی گچ تخته های تزئینی آسانتر خواهد بود.

یکی از عناصر مهم و بسیار تاثیرگذار در قیمت گچ، نحوه ساخت تابلوهای گچی تزئینی است. همانطور که می دانید ساخت گچ تخته های تزئینی به دو صورت دستی و پیش ساخته انجام می شود. از آنجایی که در گچ کاری دستی صفر تا صد کار توسط استادکار گچ بری انجام می شود، به دلیل تلاش بیشتر و صرف زمان بیشتر در انجام آنها، قیمت گچ کاری دستی بالاتر است. گچ کاری ساده نسبت به سایر انواع گچ کاری در هر نوع ساخت و ساز، اعم از دستی یا پیش ساخته، هزینه کمتری دارد. بنابراین به راحتی می توانید تغییر بزرگی در محیط خانه خود ایجاد کنید.

گچبری ساده
افراد مختلف ممکن است گچبری و گچ کاری را در طراحی خانه یکسان بدانند و تفاوت این دو را درک نکنند. این مشکل ممکن است به دلیل گچ مورد استفاده در گچبری و گچ کاری باشد.

اما باید بدانید که روکشی که به آن سفید کاری نیز می گویند، پوششی است که برای سفیدکردن فضای داخلی استفاده می شود که بعد از مرحله روکش استفاده می شود.

گچبری که برای تزیین نهایی فضای داخلی بنا به کار می رود، آخرین مرحله گچ بری را تشکیل می دهد. گچبری حرفه ای برای زیباسازی فضای داخلی ساختمان بعد از گچ کاری استفاده می کنند و اکثر گچ بری ها هم گچ کاری می کنند اما واقعیت این است که هر گچ کاری لزوماً نمی تواند گچبر باشد. زیرا نیاز به سالها تخصص و مهارت دارد. گچبری پرشین انواع طرح‌های مختلف گچبری ساده را بر اساس سلیقه مشتریان به بهترین نحوه اجرا می‌کند.

در زمینه گچبری می توانید از سبک ها و روش های مختلفی از ساده تا حرفه ای بهره مند شوید که در آن نقش های گل و برگ و گرد بودن سقف دور لوستر و ... که در طراحی داخلی پرطرفدار است. دکوراسیون، می تواند در این سبک ها استفاده شود. گچ استفاده و اعمال می شود. ترکیب هنر گچبری و معماری می تواند تحول عظیمی در ساختمان ها ایجاد کند. گچ در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. آثار باقی مانده از گذشته نشان از زیبایی این هنر دارد.

جلوه زیبای خانه با گچ ساده
گچ ایده بسیار خوبی برای دکوراسیون داخلی است، شما می توانید طرح های زیبا و منحصر به فردی برای خانه خود ایجاد کنید. تصور کنید دیوار خانه شما با طراحی منحصر به فرد چگونه به نظر می رسد؟ با طراحی های شگفت انگیز، مکان مناسبی برای شما خواهد بود که احساس کنید در خانه خود هستید. کاخ های فرانسوی از گچبری های شگفت انگیزی استفاده می کردند که ناخودآگاه شما را بی زبان می کند. خوشبختانه می توان از گچ در اتاق نشیمن، حمام، راهرو، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو ورودی و ... استفاده کرد.

گچ ساده قاب که در واقع همان قاب است یا گچ ساده دور لوستر که یک گرد ساده در سقف است یا گچ ساده گلو که به آن گچ اتوبوسی نیز می گویند و ... از گچ کاری ساده. نقاشی ها هستند.

همچنین سایر سبک های گچ کاری با عناوین ساده، مدرن، کلاسیک، سلطنتی، لوکس و ... شامل سبک ها و حالت های مختلف گچبری می باشد که در صورت نیاز به گچ کاری سنگین در منزل از آنها استفاده می شود. به طور کلی ذائقه مردم در این زمان بیشتر به سمت سادگی است. این سادگی در دکوراسیون و سبک خانه ها نیز دیده می شود. این روزها از طرح های مینیمال و ساده برای زیباسازی منازل استفاده می شود و بهترین راه برای استفاده از این طرح های مینیمال و ساده اجرای آن ها بر روی گچ تخته است.

با این تفاسیر پیشنهاد می کنیم در خانه خود از گچ مدرن با سبکی ساده و کلاسیک استفاده کنید. بدون شک این طرح های ساده و مدرن خانه شما را جذاب و زیباتر می کند.

ارتباط بین طراحی داخلی و گچ کاری
امروزه بیش از گذشته در ساخت و بازسازی سازه ها از طراح داخلی استفاده می کنند. یک طراح داخلی با ایده های خلاقانه می تواند یک خانه معمولی را به خانه ای شیک، مدرن و زیبا تبدیل کند. یکی از پیشنهادات طراحان داخلی برای افزایش زیبایی و ایجاد تغییراتی در فضای خانه استفاده از گچ ساده است. افرادی که تحت عنوان طراح داخلی کار می کنند، طرح های بهتری را پیشنهاد می کنند که با سبک خانه شما همخوانی داشته باشد. به طور کلی از دکوراسیون های سنتی و شلوغ مانند گذشته استقبال نمی شود و دکوراسیون های ساده و مدرن جایگزین آن ها شده است.

استفاده از گچ بری ساده در دکوراسیون منزل مقرون به صرفه تر از سایر موارد برای زیباسازی دکوراسیون است. زیرا مواد مورد استفاده در گچ کاری همیشه در دسترس است و قیمت چندانی ندارد. با استفاده از الگوهای گچی ساده و با کمترین هزینه می توانید محیط منزل خود را به راحتی تغییر دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد گچ کاری این است که می توانید از الگوهای مختلف استفاده کنید و از رنگ های مختلف برای هماهنگی با دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. سپردن تولید پانل های گچی دکوراتیو به دست یک صنعتگر ماهر، پوشش های شما را ظریف تر، تمیزتر و زیباتر می کند. علاوه بر این، مشاوره گرفتن از یک طراح داخلی می تواند به شما در انتخاب طراحی مناسب کمک کند.

در چه مواردی از گچ ساده استفاده می شود؟
از گچ بری ساده می توان در طراحی قاب، پله، اتاق و آینه استفاده کرد. در ساختمان ها از گچ ساده به دلیل هزینه زیاد بیشتر از سایر سازه های گچی استفاده می شود. چیدمان لوستر ساده چه به صورت گچ کاری دستی و چه به صورت پیش ساخته دارای گردی ساده و طراحی کوچک است.

از گچ ساده دور پنجره ها استفاده کنید
در خانه های مدرن امروزی، پرده ها بیشتر خودنمایی می کنند و پنجره را تزئین می کنند. بنابراین با استفاده از یک گچ ساده دور پنجره می توانید زیبایی پنجره را دو چندان کنید و از پرده های کمتری استفاده کنید. پنجره های گچی را می توان به راحتی با پرده تزئین کرد و زیبایی خانه را افزایش داد. افزایش زیبایی پنجره به شما این امکان را می دهد که در طول روز پرده ها را ببندید و نور خورشید را به خانه خود راه دهید و در شب زیبایی آسمان را مشاهده کنید.

برای سقف اتاق کودک از گچ ساده استفاده کنید
دکوراسیون و زیبایی اتاق کودک بسیار مهم است. از آنجایی که کودکان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند، بنابراین باید اتاق خود را دوست داشته باشند. با استفاده از گچ ساده می‌توانید طرح‌های ساده و ارزانی برای شیک‌تر کردن اتاق کودکان و جلب توجه آن‌ها ایجاد کنید. الگوهای خلاقانه مختلفی وجود دارد که توجه کودک شما را به خود جلب می کند. در این میان می توان به الگوها و قاب های کودکانه مانند ابرها، خورشید، ستاره ها و حیوانات اشاره کرد که عموما مورد علاقه کودکان هستند.

نورپردازی با گچ کاری ساده در قسمت های مختلف خانه
نورپردازی در خانه ها بسیار مهم است. گاهی اوقات هنگام نورپردازی به دلیل استفاده از لامپ، لوستر و مهتابی از زیبایی سقف و دیوارها کاسته می شود. زیرا گاهی سیم ها، کابل ها و سایر اتصالات روشنایی نمایان هستند و جایی برای پنهان کردن آنها وجود ندارد. با یک گچ ساده می توانید به راحتی خانه را با احتیاط روشن کنید و با ترکیب نور و گچ می توانید زیبایی خانه را افزایش دهید. می توانید از گچ ساده و همچنین نورپردازی در فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید.

از گچ ساده برای فضاهای دیگر استفاده کنید
زیبایی خانه تنها به آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب مربوط نیست. بلکه خانه فضاهای دیگری دارد که شاید بی اهمیت به نظر برسند اما توجه به آنها می تواند زیبایی خانه شما را افزایش دهد. به عنوان مثال استفاده از گچ ساده روی پله ها، لبه جاکفشی، دور کمد دیواری و بالای ستون ها می تواند زیبایی منزل شما را افزایش دهد. فقط توجه داشته باشید که این طرح ها باید با دیگر طرح های گچی خانه همخوانی داشته باشند در غیر این صورت عدم هماهنگی طرح ها باعث به هم ریختگی و کاهش زیبایی خانه می شود. معمولاً افراد بیشتر به کلیات توجه می کنند و جزئیات را فراموش می کنند. به همین دلیل در بحث زیباسازی خانه به مهم ترین قسمت ها اهمیت می دهند و فضاهای دیگر را نادیده می گیرند و نادیده می گیرند که همین فضاهای ساده می تواند تاثیر زیادی در ظاهر خانه داشته باشد.

اگر احساس می کنید سبک گچبری خانه شما قدیمی است و باید آن را تغییر دهید، می توانید آن را با سبکی مدرن که دارای اشکال هندسی یا خطوط ساده است ترکیب کنید که به شما کمک می کند طرحی بین گچ کاری مدرن ایجاد کنید. و کلاسیک ایجاد کنید. می توانید از تکنیک ها و ابزارهای مدرن بهره ببرید. اگر در طراحی خانه خود گچبری قدیمی دارید، نیازی به حذف آن ندارید. برای جلوگیری از ترک خوردن، کافی است گچ جدید را روی گچ قدیمی با پرکننده مفصل مناسب بمالید.

چگونه می توانیم یک پوشش سقف ساده و شیک داشته باشیم؟
برای استفاده از گچ سقف می توان از گچ سبک مخفی و همچنین سقف کاذب، گچ یاروی دور سقف، دور لامپ های ساده یا سلطنتی، قاب های سقفی ساده، گل های گوشه سقفی استفاده کرد. طبق آنچه که همه ما می دانیم، گلویی قرار گرفته در اطراف سقف، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی خانه است. استفاده از گچ ساده در این اتاق ها نیز می تواند به سبک سقف و حتی خانه شما کمک کند. هنگام طراحی سقف باید چندین نکته را در نظر داشته باشید:

1. از طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید که باید با سقف خانه شما همخوانی داشته باشد.

2. در نظر گرفتن ارتفاع سقف از کف پذیرایی، چون تاثیر زیادی در فعالیت یا آرامش گچ کاری در منزل شما دارد.

3. برای ساکنین خانه باید نور کافی فراهم شود.

4. توجه داشته باشید که کارفرمای شما چه فکری می کند و چه سبکی از گچ کاری را می خواهد اجرا کند.

5. برای هماهنگی بیشتر به رنگ و طرح کف خانه توجه کنید

6. اجرای پانل های گچ بری را به استاد گچ کاری بسپارید تا از نتیجه جذاب تری بهره مند شوید.
طبق آنچه که همه ما می دانیم، گلویی قرار گرفته در اطراف سقف، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی خانه است.

برای اینکه به سقف خود دکوراسیونی شیک و چشم نواز بدهید، می توانید با گچ سبک مخفی بهترین طراحی را داشته باشید. مدل های نور مخفی با ابزار گچ کاری از پیش ساخته شده به راحتی قابل اجرا هستند. در طراحی تزیینی لوکس روی سقف باید از سبک پنهان استفاده کرد، می توانید خانه ای رویایی با چراغ های مخفی شیک داشته باشید.

قیمت گچبری
گچ بری امروزه نسبت به گذشته هنر پرطرفداری است و از این هنر زیبا در اکثر خانه ها استفاده می شود. قیمت گچ بری یکی از مهم ترین مواردی است که هر فردی در هنگام سفارش به آن توجه می کند تا بتواند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد، اطلاعات قیمت را به دست آورد و مراحل ساخت را تکمیل کند. قیمت گچ بری به عوامل مختلفی از جمله وسعت کار، نوع طرح، دستمزد استادکار گچ کاری و مصالح مورد نیاز بستگی دارد. هرچه الگوهای گچ بری رنگارنگ تر و پربارتر باشند، قیمت آنها بیشتر است. زیرا طرح های بارگذاری شده نیاز به ظرافت بیشتری دارند و در بازه زمانی طولانی تری تکمیل می شوند. از طرفی مدل های ساده ای نیز وجود دارد. به طور کلی طرح های ساده گچبری در زمان کمتری ساخته می شوند و اجرای آن بر روی گچ تخته های تزئینی آسانتر خواهد بود.

یکی از عناصر مهم و بسیار تاثیرگذار در قیمت گچ، نحوه ساخت تابلوهای گچی تزئینی است. همانطور که می دانید ساخت گچ تخته های تزئینی به دو صورت دستی و پیش ساخته انجام می شود. از آنجایی که در گچ کاری دستی صفر تا صد کار توسط استادکار گچ بری انجام می شود، به دلیل تلاش بیشتر و صرف زمان بیشتر در انجام آنها، قیمت گچ کاری دستی بالاتر است. گچ کاری ساده نسبت به سایر انواع گچ کاری در هر نوع ساخت و ساز، اعم از دستی یا پیش ساخته، هزینه کمتری دارد. بنابراین به راحتی می توانید تغییر بزرگی در محیط خانه خود ایجاد کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 67
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 3151
  • بازدید کلی : 4121
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی